Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

CREIGHTONS ARGAN YAĞLI YOĞUN NEMLENDİRİCİ SAÇ KREMİ | Creightons Argan Smooth Deep Moisture Conditioner


Eveeet bir argan yağı bakım yazısında daha beraberiz. Sanırım 50586. argan yağlı bakım yazım olacak.
Hayvanlar üzerinde deney yapmayan ürünler kullanırken en çok şampuan, krem, losyon vs. tarzdaki bakım ürünlerini bulamamaktan korkmuştum. Daha doğrusu kendime uygun olanını bulamamaktan... Ama öyle olmadı gördüğünüz üzere. O kadar çok çeşit var ki! İşte ben de burada devreye girip size bildiklerimi gösteriyorum. - kendime pay çıkarmadan yazıyı bitiremem sorriiiiiii-

Şimdii bu şampuan adından da anlaşılacağı üzere saça bomba gibi nem vermeyi vadediyor ve bunu çok da güzel yapıyor. Hem de yağlandırmadan. Bu arkadaşın şampuanını da alacağım çünkü kokusu çok güzel ve kalıcı. Bir de maksat bloga yazı olsun, yeni ürünler olsun...

Saç diplerime sürmeden şampuandan sonra( tabi duruluyorum) saç uçlarıma sürüp 1-2 dk sonra tamamen arınana kadar yıkıyorum saçlarımı.

Yumuşatıyor dedim evet ama çok sönükleştiriyor. Saçlarım dümdüz oluyor bunu sürünce. Maşa yapmak istesem asla tutmaz yani. Dümdüz ipek gibi oluyor. :D Hacimli saç severler için üzgünüm hemen sayfayı kapatın.

Saçları ağırlaştırmadan ve düzleştiriciye gerek kalmadan düzleştiren bir ürün olduğu için tabi ki başımın üstünde kat sahibi oldu bu ürün. Sabah sabah saç baş yapmakla uğraşmamış oluyorum sayesinde.
Kokusunun da tüm gün kalıcı olması ara ara burnuma geldikçe mutlu olmama sebep oluyor.

Gratis'lerde 10-13tl civarında bir fiyata bulabilirsiniz. 


Yorumlar