Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Isana Hair Prof. Saç Bakım Yağı (Argan Yağı)


Saç bakımından yürümeye devam ediyorum. Argan yağı olmasa halimiz ne olacaktı a dostlar? Argan yağından önce insanlar ne yapıyordu? 
Saç yağları benim için bittikçe alınması gereken ürünler. BAKIN! Ben saçları durduk yere yağlanan bir insanım. O yüzden aşırı önyargılıydım saç yağlarına. "Ulan zaten kendiliğinden yağlanıyor. NE PARA VERCEM???" kafasındaydım. Daha sonra saç yağlanma sorunuma çözüm buldum. Nasıl mı? TIK!
Bu sefer de saçlarımın uçları çok kuru gelmeye başladı. Cruelty free ürünler kullanmadığım dönem koştum Loreal saç bakım yağı aldım. Çok beğenmiştim ama kokusu beni üzdü. Daha sonra Loreal'in bildiğin cani bir katil olduğunu öğrendim ve sırasıyla Bioblas, Isana kullanmaya başladım.
Bu yazıda tabi ki Isan hakkında konuşacağım.


100ml 'lik bu ürün içeriğinde argan yağı ve ay çekirdeği sayesinde saçlrı besliyor. Peki gerçekten besliyor mu? EVET! KESİNLİKLE! Saçlarımda herhangi bir aırlık hissetmeden dolgun olmasını sağlıyor. Aşkım nasıl yapıyorsun bunu anlatsana! sçs! <3<3<3
Ben sabahları kuru saça sürüyorum. 2 pompa elime alıp ellerimi birbirine sürtüyorum. Sonra da hoop saç uçlarıma. 
Ee dibine sürmeyin yani herhalde yağlandırır. Te allam! 
Siz ıslak saça da sürebilirsiniz. Kolay tarama sağlıyor. Yapısı çok yoğun. O yüzden elime yediriyorum önce. 
Bu ürünü Rossmann'da bulabilirsiniz. Fiyatı 10-13tl arasındaydı. Cruelty free olduğunu söylememe gerek yok diye düşünüyorum. :)




Yorumlar

  1. argan yağı benim saçıma iyi gelmiyor çok çok ağırlaştırıyor bütün denemelerim aynı sonuçlandı bunu da denesem mi bilemiyorum :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da ağır gelebilir o zaman. Çünkü çok yoğun bir yağ. :(

      Sil

Yorum Gönder