Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Biota 59 Elements Misel Solüsyon


Cruelty free ürünlere geçiş yaptığımda birden misel susuz kaldım. Daha önce Garnier kullanıyordum. Gittim Rival de Loop aldım ama ııııhhhh! İğrenç yapış yapış bir şey çıktı. 1-1,5 seneyi misel su kullanmadan yüz yıkama jeli-tonik ile geçirdikten sonra geçen aylarda Biota'nın sitesinde gezinirken karşıma bu misel su çıktı. 

Misel su nedir? Misel su nasıl kullanılır?
Su kadar duru ve taze, makyaj temizleme yağı kadar etkili, üstelik en hassas ciltte bile gayet titiz; makyajı, kiri , tozu temizliyor, yatıştırıyor, geriye tazelenmiş ve temiz bir cilt bırakıyor . KAYNAK


Peki ben nasıl kullanıyorum? Makyajlıysam ve duş alacaksam misel su ile makyajımı temizleyip duşun altında kalanını da suyla temizliyorum. Böylece her gün herhangi bir temizleme jeli kullanıp cildimin yağ dengesini bozmuyorum.  Gün aşırı duş aldığım için banyo yapmayacağım zamanlarda da yüzümü yüz yıkama jeli ile köpürte köpürte yıkayı tonikliyorum. Bu günlerde misel su kullanmıyorum.

Misel su kullanımındaki en büyük hata "durulama gerektirmediği" düşüncesi. ARKADAŞLAR İYİ MİSİNİZ??? Misel su kullandıktan sonra suyla yüzünüzü yıkayın ama diyeyim...

Misel suyun olayı ciltteki makyajı,kiri,pası şaaaakkk diye çıkarması. Mesela yüzünüzü yıkaa jeli ile yıkayın güzelce. Oh her şey çıktı diyorsunuz ya, bir tonik yapın neler neler çıkacak daha. Heh işte misel su da cildi tek aşamada bu şekilde temizliyor. Sonrasında sadece su ile durulamak yeterli.

Biota'nın bu misel duyu her cilt tipi için uygun. Sabun,alkol,paraben,parfüm içermiyor. İçinde terml su bulunuyor evet ama nem vermesi karma-yağlı cilt için bile yeterli değil. Mutlaka nemlendirici ister. Cildi kurutmuyor ama sakin. :D

Kutusu da çok güzel. Pamuğu üste koyup "foş foş" yapınca ürün geliyor. 2 "foş" tüm yüzüme yeterli oluyor. İçindeki bitmek üzere. Kabını güzelce yıkayıp gül suyu koymayı planlıyorum. :D 

Fiyatını net hatırlamıyorum ama 30-35 TL arasında olması lazımdı. 


Çeşitli eczanelerde de bulabilirsiniz.





Yorumlar

Yorum Gönder