Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Missha Yağlanma ve Sebum Kontrolü Sağlayan Pudra | The Style Fitting Wear Sebum - Cut Pressed Powder No.2 Clear Peach


Allaaaahh! Tüm Missha ürünlerimi yazma günüm gelmiş. Epi topu 5 tane Missha ürünüm var. (Birini henüz açmadım.) İçlerinde en beğendiğim ise şu an yazısını yazdığım bu pudra oldu. O zaman başlayalım!


Ciltteki yağlanmayı önleyip sebumu kontrol altına almayı hedefleyen bu pudra, sarı ve koyu ciltler için olanı 2 numara, yani clear peach. Adından da anlaşılacağ gibi açık şeftali renginde fakat cilde herhangi bir renk vermiyor.  Bir de kırımızı lekeleri olan koyu tenliler için olanı var. O da yeşil. Uzaylılar da kullanabilir.


Ben hayatımda böyle pudra kullanmadım! Daha önce Gosh, Golden Rose, Loreal (lanet cf olmayan karanlık dönemimde kullanıyordum.) 'in pudralarını kullanmıştım. Hepsi gün içinde tazeleme gerektiren ve cildi parlatan pudralardı. Golden Rose diğerlerine göre bir tık daha uzun süre mat tutuyordu ama yine de parlatıyordu yüzümü. 
Ah ama bu öyle miii?? Ben içinden çıkan pamuğumsu diskle değil de fırça ile tüm yüzüme kabaca geçiyorum. Altta sırasıyla nemlendirici- güneş kremi -bb krem oluyor.
Gün içinde gram parlama yapmayıp -ki deli gibi koşuşturmama rağmen- beni kurtarıyor. Ayyy aşkım mısın beee????
Bir de bu japonlar kusursuz tene takık ya hani. Bunu öyle bir üretmişler ki katman katmak sürseniz bile çatlamayıp pürüzsüz yapıyor cildi. Kendi cildim için uygun olan bu şeftali tonu sürer sürmez blur efekti veriyor resmen.
İÇERİK ÇILGINLARI İÇİN MISSHA'nın SİTESİNDEN ALINTIDIR.
Yani demem o ki, gözenek görünümünden rahatsız olanlar, cildi kurutmadan grileştirmeden aydınlık gösteren pudra arayanlar ve cildi çok çabuk yağlananlar başka hiçbir yere bakmasın çünkü AYAĞINIZA GELDİ HANIIIMMM!!!




SATIN ALMAK İÇİN TIK!

NOT: İNDİRİME GİRMEDEN ALMAYIN. VURURUM.

Diğer Missha yazılarım;





Yorumlar