Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Missha Pop Tastic Jelly Tint - Salsa


Missha'nın CEO'su olmuş gibi, reklam yüzü olmuş gibi Missha övmeye devam. :D Benim bu "tint" aşkımı bilmeyen varsa derhal blogumu terk etsin.

LEN DUR NEREYE? Bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp.

Tintlerin Kralı için TIK!Tintlerin Kralı'nın taht savaşı için TIK!


 


Neyse biz konumuza dönelim. Allık benim için çok önemli bir adım. Hiç allık kullanmazken allık aşığı oldum. Çünkü sarılık hastası gibi sapsarı yüzümü renklendiren, karşımdaki insanı yaşadığıma inandıran yegane ürün allık. Zırt pırt ruj sürmeyi çok sevsem de zırt pırt allık sürecek levelda değilim. O yüzden kalıcı olması şart! İşte tam burda likit allıklar devreye giriyor.


Missha'ya girmişken adında tint geçen her şeyi almayı görev edindim. Çünkü japon ablalar da benim gibi bu konuya takıklar. 

Bir diğer "tint"



Bendeki "Salsa" rengi kiremit kırmızı. Gözünüzü korkutmasın aşağı doğru yol alın.


Dağıtınca turuncumsu tatlı bir renk oluyor.


Biraz daha dağıtınca ise "heh işte buuuuu" oluyor.


"5gr da azmış bee" demeyin çünkü değil. Accık dokundurmak yanakları renklendiriyor. Ben her zaman olduğu gibi stippling fırça ile uyguluyorum. 


Şimdii.... Bu yazıyı yazarken fark ettim ki bu ürünün hiçbir yerinde yanaklar için de kullanılır yazmıyor. LAN NİYE TİNT YAZDINIZ O ZAMAN!??!!! ALLAHSIZLAR??? Bir haftadır yanacıklarıma sürüyorum ya ben bunu..................................... :(:(:(:((((((((((( Valla sitesinde de yazmıyor. :((((((((((((((((((((((((

Sabah 6'da yanaklarıma sürüyorum ve öğlene doğru 3 gibi yanaklarımdan tamamen çıkmış oluyor. Yani bir zamk gibi yapışmıyor. Zaten görevi de bu değilmiş. :(

Sizin için bu yazıyı paylaşmayıp bir gün daha bekledim ve dudağımda denedim. Dudakta ise öğle yemeği yedikten sonra içlerden çıkarak bir etki gösterdi. Yemekten sonra tekrar sürdüm. Üst üste sürmede bir sıkıntı yok. Yapısı su gibi olduğu için hemen sabitleniyor. Çok doğal bir görünüm sağlıyor. 

Diğer renklerine bakmak ya da satın almak isterseniz TIK!

ÖPÜLDÜNÜZ!



Yorumlar