Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Missha Glam Fever Oil Tint - Whipping Coral


Antalya Migros AVM'ye Missha açılınca koşa koşa gittim desem yeridir. Çünkü aman allahım yaa bayılıyorum!! Nasıl cümle kurdum ben öyle??

Missha hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve o kadar çok çeşit ürünü var ki!! Daha önceki Missha ürün yazılarım için;

Yazılarım dedim ama mükemmel Missha pudramı yazmamışım ya ben... Onu da en kısa zamanda paylaşacağım!


Bir dudak parlatıcısından çok dudaklara nem veren ve dolgunlaştıran bir yağ diyebiliriz ki adı da oil tint zaten. 
Missha'nın internet sitesinden alıntıdır.

Dudağınıza ilk sürdüğünüzde renksiz oluyor. 20-30 saniye içinde rengini verip dudağa sabitleniyor. Ağırlık yapmayıp rahatsız etmiyor.
İçindeki nar çekirdeğini renk vermesi için kullandıklarını düşünmüştüm ama ölü hücreleri temizlemesi için kullanmışlar. Yanlış anlaşılma olmasın içinde herhangi katı bir şey yok. Dudakları nemlendirip o ölü tabakayı atmanızı sağlıyor. Ben bir haftadır her gün kullanıyorum ve 4. gün dudaklarım soyuldu. :D Şu an bebek dudağı gibi ya kaymak kaymak!

Missha'nın internet sitesinden alıntıdır.




Missha'nın ambalaj tasarımına hayranım zaten. Sanki über pahalı bir şey kullanıyormuş hissi veriyor. Zenginliquee!


Fırçasının güzelliğine bakar mısınız ya? Eğer yapış yapış yapmayan dudak parlatıcısı arıyorsanız YA-PI-ŞIN!!!!!


Ürün, 4.8 gram. 8 farklı rengi var. Ben Loreal Fever alamadığım ve inanılmaz gözüm kaldığı için turuncuya yakın mercan rengi olan Whipping Coral rengini tercih ettim. Bir şey söyleyeyim mi??? Loreal Fever ağlasın bunun yanında. Dudağımda duruşunu ekledim nasıl güzel olduğunu kendiniz görün.



Aşağı, aşağı! 


Sabahın 6'sında utfakta sizler için çektiğim çok gizli fotoğraflar bunlar. Ay kıymetimi bilin bence..............................................................


Direkt balkondan gelen güneş ve aslında esmer olan ben. (Vampir gibi çıkmışım.)


Bu da iş yerinde yapay ışıkta çekimim. 

Bu çılgın Koreli'ler bunu yüzlerine de kullanıyorlarmış. Nem vermesi için değil de aydınlatıcı gibi. Valla ben asla sürmem yüzüme. :D O yüzden yüzümde duruşunun fotosu yok. Maşallah dediğiniz 3 gün yaşamadı ve bloggerlığım bitti... Kusura bakmayın o kadar da değil yani. :D 

Eğer alırsanız benimle paylaşır  mısınız? Bir de hashtag başlatayım. Benim önerim ile alıp memnun kaldığınız ürünleri #kozmetikmuhendisininsevdikleri etiketi ile paylaşırsaniz gerçekten çoook mutlu olurum. Hepinizi öpüyorum!!

Aaa unutmadan, eğer yaşadığınız yerde Missha yoksa, SATIN ALMAK İÇİN TIK! 1 günde kargoyu getiriyorlar.

Yorumlar