Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Pixi + MARYAM MAQUILLAGE Strobe&Bronze Palette | Pixi Beauty Ürünleri vol.1




Hayvanlar üzerinde deney yapmayan, diğer markalara göre daha temiz içerikli, verilen parayı sonuna kadar hak eden bir marka....Oooooooooooooo..... Pixiiiii!!!!!!!
Özellikle bronzerda bir markaya taktım mı takıyorum. Daha önce örneklerini beraber gördük.


Şimdi de bu palete taktım. Ben bu yazıyı yazarken bu palette çoktaaan pan delikleri açıldı. :D 

Pixi Beauty bildiğiniz üzere ülkemize geldi. Henüz çok az ürünleri var ama Sephora'larda standlarının hazırlandığını gördüm. Öğrendiğime göre renkli kozmetik bölümünü de getireceklermiş.  Şimdi bu markadan ne alınır? Fiyatları nasıl olur? Bana 2-3 kişiden bu tarz sorular geldi. (Vovv 2-3 kişi...) Ben de dedim ki şunu bloga bir yazayım. Kalıcı olsun.

Yazıya başlamadan önce peşin peşin diyorum ki bu paleti alın! Mac Soft&Gentle kıvamında aydınlatıcılara sahip çünkü. Gidip bir hayvanın acılar çekerek ölmesine para verip katkı sağlamaktansa bu tarz markalara yönlenmek sizce de daha mantıklı değil mi? Hem de Soft&Gentle parasına 6 adet ürününüz olacak! 


1 Pound 5.24TL an itibariyle... O yüzden bu markayı yüksek fiyatlı ürünler kategorisine direkt olarak şutlayabiliriz. Bu paletin de fiyatı 126tl civarında oluyor düz mantık. Vergisiydi, zartıydı zurtuydu derken 150TL'ye satarlar bence ülkemizde. Çünkü o meşhur Glow Tonic'lerinde çok bir fiyat farkı yoktu gördüğüm kadarıyla. 

Bu palete gelecek olursak dediğim gibi gerçekten panlardaki her ürün ayrı ayrı mükemmel! Üstte fotoğrafta bronzer kısmını görüyorsunuz. GÖRÜYORSUNUZ! ANLATMAYA GEREK YOK! MÜKEMMELL!

Ortadaki renkle ışıltılı olan rengi karıştırıp yanaklarıma gölge veriyorum. Bazen de sadece sıcak tonlu bronzerı allık gibi sürüyorum. Yanii hepsini kullanıyorum bronzer kısmının. 


Aydınlatıcıları ise ayrı bir konu. Çünkü dediğim gibi yapı olarak Mac Soft&Gentle'dan hiçbir farkı yok. Gerçekten laf olsun diye söylemiyorum 5-6 kişi rahat sormuştur aydınlatıcımı. Becca paletimi bile kullanmıyorum, düşünün. (Yooo bitmesin diye kullanmamakla hiçbir alakası yok ki.) 

Çok az sürseniz bile kendisini belli eden bir aydınlatıcı. Kalıcılığı ise cidden çok acayip. Altına baz, fondöten vs. sürmeseniz dahi akşama kadar duruyor sürülen yerde. 

Ben genelde ortadaki renkle alttaki rengi karıştırıp yüzümdeki yüksek yerlere sürüyorum. Üstteki rengi yaza saklıyorum. 

Koleksiyon ürünü olduğu için internet sitesinde satışı kalkmış ama benzer ürünler de mevcut. Yabancı sitelerden incelemek isteyenler tık!


Pixi'nin diğer ürünlerini de fırsat buldukça ekleyeceğim.

04.03.2018 güncelleme ile paletin son hâli:

Yorumlar

Yorum Gönder