Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

New Well Allık / Jasmine | HANDMADE BLUSHER JASMINE


Böyle bir markayı blogumda yazacağım aklıma gelmezdi. Asla aşağılamıyorum yanlış anlamayın. Sadece xp gibi çok japon pazarı tarzında görünüyor ürünleri ama değil. Yaklaşın bakem!


Ben stainiac kullanıyorum allık olarak. Hala bunu bilmeyeniniz varsa bu beni üzer...  Tüm gün cildimden çıkmayan bir yanak mürekkebi diyelim. Bu allığın da hiç ondan kalır yanı yok. O yüzden blogum da arzı endam ediyor kendisi şu an.

löp diye sürülmüş hali

Toz allıkları sevmiyordum kalıcılık problemi yüzünden ama bu cidden muhteşem çıktı Rıza Baba. İçeriği temiz değil. Artık hangi kimyasal cilde yapışmasını sağlıyorsa cidden sabah 6:30'da sürdüğüm allığım akşam 20:00'da hala yanağımda duruyor.

dağıtılmış hali

Ben Real Techniques'in allık fırçası ile uyguluyorum. 

Satın almak için tık! Bunun yanında Eve Shop'larda da satılan bir marka. Karton bir ambalajı var ve evet.. The Balm'a benzetmeye çalışmışlar. :D 

Karton ambalaj diyip geçmeyin yalnız. Çok iyi darbe sönümleyicisidir kendisi. Yere düşürdüğünüz plastik ambalajlı makyaj malzemenizde karton ambalajlı olanı aynı etkiyi görmez. Kartonlu olan candır, kolay kolay kırılmaz.


İçeriğini ve son kullanma tarihini görüyorsunuz. 2021 sonmuş benimkinde. Her zamanki gibi curelty free. Benim söyleyeceklerim bu kadar.  Sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin ve beni darlayın. Hepinizi öpüyoreee!!1

Yorumlar