Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Gerçekten değer mi? | Mizon Salyangoz Kremi | Mizon All in One Snail Repair Cream


Bu kremi yaz boyu kullanıp bitirmiştim ama etkilerini yazmayı unutmuşum. Kabı çekmeceden çıktı dün ve "aman tınrım didim!"

Kremin bize vadettikler; ciltteki ince çizgileri yok etmek, nemlendirmek, akne izlerini gidermek. 

Krem, akneli ve karma-yağlı ciltler için uygun fakat kuru cilde sahip olanlar ekstra nemlendirici yanında kullanabilirler. 

Salyangoz kremleri sanırım 2010 yılında popüler olmaya başlamıştı. Bu krem için de en popülerlerden biri diyebilirim bence. Çünkü bloggerlar ve youtuberların nerdeyse hepsinin denediği bir ürün oldu. 

Cildinizi temizledikten sonra doğrudan yüzünüze sürebilirsiniz. Sadece önemli olan tek şey ilk cilt bakımı aşaması olmalı. Tabi önce temizledikten sonra!

Çok çok ince bir yapısı vardı kremin. Yazın sıcağında bile beni rahatsız etmedi. Gece yatmadan önce kullandım ben. İnce bir tabaka halinde sürdüm hep. Cildinizin nem ihtiyacına göre miktarı arttırabilirsiniz. 


İçerik çılgınları için içindekiler: Salyangoz Salgısı Filtrat, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Cetearyl Alkol, Stearik Asit, Gliseril Stearat, Hidrojenlenmiş Bitkisel Yağ, Dimetikon, Trietanolamin, Karbomer, Butilen Glikol, Peg / ppg-17/6 Kopolimer, Poliakrilat-13, Poliizobüten, Polisorbat 20, Sodyum Poliakrilat, Caprylyl Glikol, Adenosin, Etilheksilgliserin, Tropolon, Sodyum Hiyalüronat, Portulaca Oleracea Özü, Betula Platyphylla Japonica Suyu, Arnica Montana Çiçek Özü, Artemisia Absinthium Özü, Achillea Millefolium Özü, Gentiana Lutea Kök Ekstresi, Alkol, Kamelya Sinensis Yaprak Ekstresi, Centella Asiatica Özü, Bakır Tripeptid-1, Rh-oligopeptid-1, Propilen Glikol, Rubus Idaeus (Ahududu) Meyve Özü, Beta-glukan, Palmitoyl Pentapeptide-4, Disodyum Edta

Kremin çook temi içerikli olduğunu söylemek güç. Gözenekleri tıkayan birçok kompojen bileşen içeriyor. Accık araştırınca komedojenik bileşenlerden setearil alkol, stearik asit, hidrojenik bitkisel yağ (potansiyel akne tetikleyici lanet olası bir şey) bileşenlerin olduğunu gördüm. Tüm yüzünüze uygulamadan önce küçük bir alanda denemekte fayda var.

NEDEN SALYANGOZ?

Bu krem bana hediye gelmişti. Para verip alacağım bir ürün değil zaten. Çünkü benim cildim güzel olacak diye bir canlının ölmesine gerek yok. Evet, sümüklü böcek olsa dahi!

Salyangoz özü mü desem ne desem bilemedim, heh işte o... Cilt tonunu eşitleyip yüzdeki hücreleri canlandırıyormuş. Cilt onarımını (yaralar) hızlandırıp leke kalmasını önlüyormuş. Bu kremde de %92 oranında salyangoz var diyorlar....

Ben lekelerime çare olur diye sürmeye başlamıştım. Dediğim gibi bitene kadar da kullanım ama cık... Hiçbir etkisini göremedim. Belki de yazın sıcağından kaynaklıdır cildim emmemiştir diyeceğim ama ayy çok mantıksız! Ayrıca 10 günlük tatilimi sivilceli geçirmeme sebep olmuşu. Ay evet ya şimdi hatırladım bak! Çenemde 3 tane sivilce çıkmıştı kocaman!

Cildim özellikle yazın yağlıdır. Bu krem de hafif yapışkan jel kıvamıyla yağı ve lekeli ciltleri baz alıyor kendine? Eee? Bana yaramadı???? 

Nemlendirmesi yeterli ama sivilce yapacaksa kuru gezeyim yani ben ne gerek var? 

Öf. Bu kadar konuştum konuştum son olarak diyorum ki...

ALMAYIN!

İçinde herhangi bir hayvanın özütünü içermeyen daha güzel kremler var. 


Yorumlar