Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Biota Early Defense Night Cream | BIOTA 59 ELEMENTS ( İlk Kırışıklık ) Koruyucu Gece Krem







Hellüüü!! Daha önce göz kremini yazdığım ilk koruma göz kreminin gece kremini inceleyeceğim bu yazımda. 

İlk oluşmaya başlayan kırışıklıkları önlemeyi hedefliyor bu ürün. 23 yaşın altına çok öneremeyeceğim şahsen ama kırışıklık meselesinin genetik ve çevresel faktörlerden etkilendiğini bu yüzden de doktora gitmeden kafanıza göre ürün kullanmamanız gerektiğini size söylemeliyim. Ben bu yazımda bu kremin benim üzerindeki etkilerini anlatacağım size. Tüm cilt bakımı ürünlerimde olduğu gibi doktorumun onayını alarak kullanıyorum.




Benim cildim karmadan-yağlıya dönük bir cilt. Göz altlarım çok kuru sadece. Gerekli temizleme ve tonikleme işlemlerini yaptıktan sonra bu kremi sürüp yatıyorum. Benim için nemlendirmesi gayet yerinde ama kuru cilde sahipseniz yeterli gelmez. 


İlk kırışıklıkların derinleşmesini önleyip yeni kırışıklıkların oluşmasını engelliyormuş. "Her kullanışta cildinizi daha sıkı, aydınlanmış ve nemlenmiş hissedeceksiniz. " yazıyor. Daha sıkı hissetmiyorum ama aydınlık ve nemli bir cilt ile uyanmamı sağlıyor. Kırışıklıkları ne kadar önlüyor bilmiyorum. 24 yaşındayım ve göz altımdaki derin çizgiden başka bir kırışıklığım yok. O da kendimi bildim bileli vardı sadece biraz daha derinleşti. 


Gerçi alnımda bir çizgi oluşmuş şimdi aynada baktım... AYYYY BEN NERELERE GİDEEEMMMM BU NE ARA ÇIKTIII!!!?????? Yorgunluktan mı acaba ya? Şu an bir dram yaşanıyor sayın okuyucu. Bu kremi alnıma sürmediğimi fark ettim şu an. A benim akılsız başım. Yanaklarıma sürüp alnıma sürmemek nedir yaa??? Bu çizgi  nasıl yok olacak şimdi? Tamam çok derin değil ama ince bir çizgi var 2 kaşımın ortasının az üstünde...

Mallığım ile yazıyı sonlandırıp annemin bütün yaşlanma karşıtı ürünlerini yüzüme sürüp inzivaya çekileceğim. Beni yalnız bırakın....


Yorumlar