Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

The Balm Bonnie-Lou Manizer


    Manizer kardeslere bir yenisini eklemis. Adi da Bonnie-Lou Manizer! 

Ben Mary Lou'yu sevmiyorum. Benim icin bile fazla sari ve cildimle butunlesmiyor. Illa altina lilit aydinlatici surmem gerekiyor. Tabi ben mary louyu daha ilk kullanmadan once yere dusurup tekrar presledim. Belki de yapisini bozdum bilemiyorum. Sonuc olarak dedigim gibi pek sevmiyorum. 

Simdi gelelim Bonnie'yee... Rengi bende hic siritmadi. Yasasin esmerlique! Yes, esmer tenlilere uygun bir urun. 😄 Yapisi ise mary louya gore daha az simli ve daha doğal. Soyleee kocaman bir fırçayla yazin tum yuze accik surmelik bir urun bana gore. 




Ten rengimle bütünleşip doğal durduğunu düşündüğüm benzer aydınlatıcılarımla karşılaştırayım dedim. Allah için üçünün de alakası yokmuş renk olarak asdfghjk. Bir sonraki fotoğrafta beraber bakalım.


En üstte "Wet 'n Wild MegaGlo Aydınlatıcı Pudra - Crown of My Canopy" var. Özellikle yazın benim için hem allık hem aydınlatıcı. Nokta atışı yapıyorum bunu sürerek. Bunun yazısı da burda. TIK!

Ortadaki ise Becca-Opal aydınlatıcı. Biraz daha Becca Becca dersem dayak yiyeceğim ama Becca highlighter paletimin yazısı gelecek. Yih yih! Opal'in yazısı için TIK!


En altta da Bonnie var. İkisinin karışımı gibi bir şey olmuş rengi. Genel anlamda sevdiğim bir ürün oldu. Son olarak esmer ve buğday tenlilere uygun olduğunu ve indirimsiz asla alınmaması gerektiğini söyleyip kaçıyorum. BAAAYYYSS!!

Yorumlar