Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Derma Peel İpek Yüz Kesesi



Bugün şu yazının başına 50586 kez oturdum ve birtakım sebeplerden dolayı kaldırıldım. Çok mühim sebepler... ( ODANI TOPLA ÇİLEEM!) Öhöm...

Vakt-i zamanında şöyle bir paylaşım yapmıştım 

"Uzun uzun düşündüm. Eksik kaldığım ne vardı diye🤔🤔 Ve 5 liraya @gratistr 'te buldum. Ipek yüz kesesiiii!!!!💃💃 Boşu boşuna peelinglere para vermişiz. Duşta şampuan,sabun,yüz yıkama jeli vs yapmadan cildimin iyice yumuşamasını bekliyorum sıcak su ile. Sonra fotoğraftaki gibi elime geçirip çok bastırmadan( yalan! Ilk kullandığımda hunharca yüzümü yara yaptım.) Aşağıdan yukarıya doğru sürtüyorum. Ne ölü deri kaliyor ne bir pürüz ! Duştan çıkınca kaymak gibi oluyor insanın cildi.😍 Süslü sözlükte okudum. Uzun süre kullanımda siyah noktaları da giderdigini yazmis birkac kişi. Haftada 1-2 kullanıyorum. Önemli olan sabun vb. şeyleri kullanmadan uygulamak. Bakalım sonuç nasıl olacak? Markası Derma Peel.

Not: Benim cildim çok hassas. Her şeyin izi kaliyor. Baskıyı kendiniz ayarlayabilirseniz her cilt tipi rahatlıkla kullanır. "

Üstte yazdığım her şeye hala kefilim fakat bir sorun var. Bu arada paylaşımı 26 temmuzda yapmışım. Nerdeyse bir ay olacak yani. 

Hayatı boyunca gözenek problemi çekmemiş bir insandım. Siyah noktalarım tabi ki var ama gözle görülür gözeneklerim yoktu... EVET Dİ'Lİ GEÇMİŞ ZAMAN! Hallahım burun kenarlarımda gözenekler gördüm geçen hafta... Ben kullanmayı abarttım gerçi.. Hatta en son kullandığımda yüzümü bayağı bir yara yaptım ve "ehhhh yeter bee" diyip bu yazıyı yazmaya karar verdim.

Haftada 4-5 kez kullandım resmen son zamanlarda. -_- ŞU GÖZENEK İŞİNİ HALLETMEM LAZIM. Gözeneklerim gidene kadar peeling, kese kullanmamayı düşünüyorum yüzüme. Sabah akşam hatta gün içinde de sıkılaştırıcı toniklerle bir şekilde kurtulmam lazım. Varsa önerileriniz alırım! MAYDAY MAYDAY!

Zaten kesemin yapısı da bozuldu ve çöpe gitti kendisi. 



Siyah noktalarımı gözle görülür bir şekilde azaltıp yerine gözenekler getirdi bu arkadaş. Ayda 1-2 kullanımda böyle bir sorun olmayacağını düşünüyorum. Benim elimin ayarı yok. Ben ettim siz etmeyin... 

Zaten sevgili @kozmetiktavsani sağ olsun beni uyardı. Ben bunu alırken ipek böceklerini hiç düşünmedim. Daha koza halindeyken kozalarını bozup içindeki yarayan kısımları alıyorlarmış. Illa ki alternatifi vardır. Kozmetik tavşanı aynı etki için lif kese önerdi. Onu alip ayda bir kez kullanmaya başlayacağım şu gözenek işini hallettikten sonra.

Kendimi kurban ettim yine bir ürün için. Bence beni sevin asdf. Neyse gencolar daha yazmam gereken o kadar çok şampuan vs. var ki.. Tembellik ettim bu ay. Kendimi affettireceğim ama!

Bir sonraki yazıda görüşürüzzz!!!!

Yorumlar

  1. Yazıyı okumadan tahmin etmiştim kesin gözenekleri açmıştır diye :( benim olmayan gözeneklerimi de garnier 3ü 1 arada peelingi açmıştı🙄 Böyle peeling ürünlerini çok sık kullanmamak gerekiyor sanırım😔 Sıkılaştırıcı önerilere ben de açığım anlayacağınız🤔 Yazı çok güzel olmuş ellerinize sağlık💐

    YanıtlaSil

Yorum Gönder