Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Physicians Formula Nude Wear Glowing Nude Bronzer


Prenses gibi bir ürünle karşınızdayım. Tipi benden daha güzel daha süslü olan bu ürünü ilk görünce "bu ne be" diye bir tepki verdim. Physicians Formula denemem için gönderdi. Yani hediye... AYIP ETMİŞİM ÖZÜR DİLERİM. 


Şimdii.. Bu ürüne Banu Alkan adını veriyorum çünkü ismi çok uzun ve kendisi Banu Alkan gibi tam bir minnoş. Ben bu yaz hiç istemediğim kadar kararmış bulundum... Bu ürün yüzümde bronzer görevini yerine getiremedi. Zaten bebek gibi bir bronzerım da var. 

Far olarak kullandım ben de accık. Sonra işe gitmek için hazırlanırken "ulan tüm yüzüme sürsem nolur acep" dedim ve sürdüm. Hava hafif karanlık, aynada pek bir şey belli olmadı. Akşam eve geldim ve aynaya baktım.....


Fırçası minnoş gibi görünüyor ama pek bir işlevi yok.

Cildim o kadar sağlıklı görünüyordu ki! Böyle içten gelen bir ışıltı gibi. Hani bu tarz ürünlerde genelde şöyle bir sorun olur. Yüzüne sürersin, akşama doğru sadece simleri kalır. Yok gencolar. Öyle bir şey olmamış. Sabah 7- akşam 7 olarak düşünün. Gayet de yüzümde duruyordu.

Real Techniques allık fırçası ile uyguladım ben. Tüm yüzüme dediğime bakmayın. Yanaklarıma (geniş bir alanda), alnıma ve çeneme puf puf yaptım. O günden beri de bu şekilde kullanıyorum. 

Zaten markanın ürünleri cilde zarar veren kimyasallar ve paraben içermiyor. O yüzden korkmadan sürüyorum. Hayvan dostu olduğunu söylememe gerek yok sanırım. Kozmodi'den fiyatına baktım şimdi. İndirimle 50tlymiş. Ya aslında içeriğine bakacak olursak bayağı uygun fiyatlı. Hani gidip Mac'e böbreği bırakıp ışıltılı pudra alacağınıza hem hayvan dostu hem de doğal olan bu ürünü almak daha mantıklı. 



Dediğim gibi sadece şu koyu renk görünmüş bakın. Bir de bileğimin içi yani... Hepsini karıştırıp uyguluyorum tabi. Ürün üzerinde renklerin birbirine karışıp bozulması durumu olmuyor ilginç bir şekilde. 


Yorumlar