Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

INECTO SAÇ BAKIM MASKESİ ve SAÇ BAKIM SERUMU


Deniz, kum, güneş derken saç yıpranması gibi lanet bir derdimiz çıkıyor ortaya. Allahım bu dertle nasıl yaşanır?? Sakin olun, bacınız sizler için uygun fiyatlı, cruelty free ve %90 organik ürünler denedi. Önce serumla başlayalım;

1) INECTO SAÇ BAKIM SERUMU



Bunu alalı 3 ay olmuştur. Her banyo sonrası (her gün) ve tatilde deniz kenarında zırt pırt saçıma sürdüğümü düşünürsek o may gadddd! BİTMİYOR. (50 ml)

Serum dediğine aldanmayın. Çok yoğun bir yapısı var ve gerçekten bir fındık kadarı benim tüm saçıma yetiyor. Kafamda boşluk yok arkadaşlar. Ben saç uçlarımdan dibime kadar çıkarıyorum bunu. E napıyor peki?


Saçlarımı denize girmeden önce bununla kaplayınca deniz sayesinde kuruma olmuyor. Duştan çıkar çıkmaz değil de saçlarınız hafif kuruduktan sonra sürünce kabarmayı önlüyor. Tarama kolaylığı ve yumuşaklık hissinden bahsetmiyorum bile. Sanırım fiyatı 12tl civarındaydı.

Ay bu arada cinnet! Yazıyı yazarken ürünü eline aldım bitmiş. ANNE NAPTIN ANNE NEMLENDİRİCİ DİYE HER YERİNE Mİ SÜRDÜN!?

Neyse Gratis'te satılıyor. Gideyim de yenisini alayım. -_-




INECTO SAÇ BAKIM MASKESİ

Ürünlerin ikisi de hindistan cevizi gibi kokuyor ama saç maskesinin kokusu fazla yoğun. Hindistan cevizi kokusunu severseniz istemediğiniz kadar hindistan cevizi kokacaksınız haberiniz olsun. :D 

Beğendim mi? Yani... İşte normal saç kremi gibi. Saçı yumuşatmaktan başka bir şey yapmıyor. Yani öyle arkasında yazdığı gibi bir onarım söz konusu değil. Maskeden bir daha almayacağım ama şampuanını deneyeceğim bir de. Bu arada  "ee biz saç kremi olarak ne kullanıcaz " derseniz TIK TIK! Ben de bu bitince ona geri döneceğim. 


Bir sonraki yazıda görüşenziii!!!

Yorumlar