Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

CHEF KAPIDA ( Hoş geldinnnnn! )



Ben yokken eve kargo gelince nasıl bir ekşın yaşıyorum anlatamam. Ama anlatacağım. Ben yokken eve kargo gelmiş. Ben de dedim ki koy kapının önüne ben alırım. Neyse, ALLAHIM NASIL BİR YÜREK YEMİŞİM BEN?! Bu kargo kaybolsaydı SAVAAŞŞ!!! 



Kargonun içinde neler var? Buna geçmeden önce Chef Kapıda nedir ne değildir. Accık bahsedeyim.




Yediklerime dikkat ediyorum ama çikolatadan tatıdan vazgeçemiyorum. Bu yüzden her şeyden kararında yiyorum. "Ne diyo la bu kız?" diyenleri buraya alayım. TIK!


Chef Kapıda ise katkısız, ev yapımı fındık,fıstık ezmeleri, çikolatalar, ısır gevrekleri vb. bir sürü şey yapan bir oluşum. AY EN SEVDİĞİMİZ!


Ben bu yazımda size Merhaba Paketi'ni göstereceğim.  Ekmeğe fıstık ezmesi sürerek yazıyorum bu yazıyı. En güzeli de parçalı fıstık ezmesiydi.. Di çünkü hepsini yedim..



Aşk mısın beeee?!!






Çikolatalı ve ballı mısır gevrekleri






Merhaba tatlımm!!!


Hepsi yiyelcek ama sapasağlam geldi. Erime, kokma, kırılma, akma yoktu.




Merhaba Paketi, 45tl. Bayağı karlı bir alışveriş çünkü içinde yok yok!

Kahvaltılık Gevrek

Toptop Gevrek, Kakaolu ya da Ballı                                   1 kutu (300 ml)
Bol Protein & Lif Gevreği, Kakaolu ya da Ballı                 1 kutu (300 ml)

Trüf Çikolatalar

Trüf Çikolata                                                                            x 1 kutu (5 adet)
Antep Fıstığı Tadında Trüf Çikolata                                     x 1 kutu (5 adet)

Sürülebilir Çikolatalar 

Çiko- Naturella                                                                       x 1 kavanoz (40 ml)
Goodella                                                                                  x 1 kavanoz (40 ml)

Fındık Ezmeleri

Fındık Ezmesi, Ballı                                                               x 1 kavanoz (40 ml)
Parçalı Fındık Ezmesi, Pekmezli                                         x 1 kavanoz (40 ml)

Yer Fıstığı Ezmeleri

Yer Fıstığı Ezmesi, Pekmezli                                               x 1 kavanoz (40 ml)
Parçalı Yer Fıstığı Ezmesi, Ballı                                           x 1 kavanoz (40 ml)




Ponçik misiniz ya? Şişeleri de çok güzel. İçindekiler bitince değişik emellerime alet edebilirim. NİHAHAHAHAHHA


Trüf çikolatalardan en güzeli buydu. 


Bu accık fazla tatlı geldi bana.


Demiştim, paketlemesi efso diye.



Bu güzel ve doyurucu kargo için teşekkür ederim. Ben bu satırları yazarken fıstık ezmeli ekmeğim de bitti. Sipariş vermek için TIK!

Yorumlar