Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Jemma Box | Yaşama Renk Veren Taşlardır!




Bu aylık kutu fikrini  kim bulduysa helal olsun ona. Birçok insanı hediye seçme derdinden kurtardı. Şimdi sizlere bu zaman kadar aldığım en ama en güzel aylık kutudan bahsedeceğim. 


Enerjiye dair bildiğim tek şey makina mühendisliği derslerinde gördüğüm derslerle sınırlı olan beni bile heyecanlandırdı bu kutu. Doğal taşlardır, biyo enerjidir... Allaah resmen Hügo'daki Cadı Sila gibi gözlerim açıldı heyecanlandım.


Fikir basit ama farklı! Bir kutu düşünün, her ay çıkıyor. İçinde doğal taşlardan yapabileceğiniz takı malzemeleri, taşlarının anlamlarının yazdığı kartlar, oyun kartları, çaylar... Hepsini tek tek açacağım önünüze bohçacı gibi. Toplanın bakem tepeme.



Önce kutudan çıkan çaya bakalım. Çay diyince sallama çay beklediniz değil mi? DOĞAL DEDİM DOĞAL! Te allam...


Kutudan çıkan taşların ne işe yaradığını googledan aratacaktım ki kartları gördüm. Hepsini tek tek yazmayacağım canım. Merak edin accık. Sürpriz olsun o da. :D


En çok da fal taşı oyununu sevdim. İlk fotoğrafta gördüğünüz taşları önüme atıyorum. İçimden bir soru sorup taşlara odaklanıyorum. Sonra gözüme gelen taşı seçip açıklamasına bakıyorum. Resmen American Horror Story Coven oldum. 


Ya bir de böyle şekerler çıktı kutudan. Şimdi ben nasıl yiyeyim ki bunları? Şuna bakın ya!


Nasıl böyle ponçik ponçik ürettiniz bunları yareppim?


Kutudan çıkan boncuklar böyle. Özellikle şu siyahları görünce babalar günü babamın hediyesini de aradan çıkarırım demiştim ama tüm takıları kendime yaptım asdfghj...Ekstra hiçbir şey almanıza gerek yok. Takı yapabilmeniz için her şey düşünülmüş ve kutuya koyulmuş.




Bu da kutudan çıktı.


Lanet mng kargo benim biricik kutumu nasıl taşıdıysa dibine dökülmüş boncuklarım. Canlarım benim. Kutuyla ilgili tek bir sıkıntı yaşadım. İçinden çıkan renkli iplere çoğu minik boncuk girmiyordu. :( Çapı küçük geldi. İpin ucunu yaktım incelttim falan ama meh...Olmadı. Şu kırmızılardan halhal yapacaktım oysa ki...


Bohçacıı geldii hanııııımmmmm!


Bunlar da fal taşlarım. İçindne bir kart daha çıktı. Bu taşların temizliği de oluyormuş. Vay anasını dedim....




Kutunun komple içeriğine bakacak olursak böyle gençler. Ben bayıldım! Hatta eşe dosta "yanlışlıkla" sitenin linkini de attım. Hani olurda bana hediye almak isterler...Hani fikir bulamazlar... Olur ya hani......




Hepsi bileklik. Stresimi, tasamı alsın; ruhsal dengemi sağlasınlar. 




Uğur böceklerini ve toz pembeyi çok sevdiğim için böyle bir bileklik yaptım. Tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış. Benden bu kadar çıktı. :D


Bu da şu an bileğimde olan ve saatımin yanında enfes duran bilekliğim. Mavi olan taşların iyileştirici etkisi varmış.


Melek gibi olduğum için bun.... AHUAHAHA şaka şaka.


Bilekliğimin klipsi bile alengirli beee!


Halhal yapmak istediğim kırmızı taşlarla da böyle bir bileklik yaptım.


"Mavi taş ruhsal dengeyi sağlıyormuş, iyileştirici etkisi varmış." dedim anneme hemen el koydu. Kadının panik atağı var. Çıkarmaz artık bunu bileğinden.





Yakıştı ama hee... Neyse bendne bu kadar gençler. Olur da "yanlışlıkla" arkadaşlarınıza, sevgilinize link atmak isterseniz diye ŞURAYA linki bırakıyorum. Alacak hediye bulamadığımızda imdadımıza yetişen kutu fikirlerini her zaman seviyorum beee! 

YOU GO JEMMA BOX!!!!!

Yorumlar