Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Pastel Sunlight Highlighter



Blogumun şablonu aşırı içime sindiği için sürekli yazı yazmak istiyorum. Tek sıkıntısı arka plan yükleyememem. Arka plan resmi yükle diyorum, yükleniyor ama bloga uygulanmıyor. Neyse onu da halledene kadar böyle düz beyaz kullanalım.

Eveeet bir sene boyunca "alsam mı almasam mı?" ikileminde kalıp en sonun "ehhhh yeter be daha ne kadar bakışacağız ülennn!" diyip aldığım pastel sun light higlighter hakkında bik bik konuşmaya geldim. 


Bildiğiniz oje formunda, 15ml'lik bir likit bir aydınlatıcı. Bendekinin fırçası tövbe yareppim bi tuhaf oldu çarpılmış gibi. 


Duruşunu göstermek için öylesine bileğime sürdüm...


Sonra da pıt pıt dağıttım. Tam da böyle duruyor yüzde. Şimdi listeler halinde daha detaylı anlatacağım;

Neden Sevdim?

  • Likit formda olması sevmemin başlıca sebebi. Yanaklarımın üst kısmına, hafif burnumun üstüne ve şakaklarıma pıt pıt yapıyorum. Fodöten sürmesem bile canlı bir görüntü veriyor bana.
  • Rengi. Sarı görünüyor ama cilde yaydığınızda bir süre sonra renk eşitleniyor.
  • Aplikatörü. Oje gibi olması gayet makul.
  • Kokusuz olması.
  • UCUZ OLMASI (indirimle 10tl ye aldım.)

Neden Sevmedim?

  • Kalıp gibi kalması. Evet çok iyi dağıtmadığınız sürece nasıl sürerseniz öyle izi kalıyor.
  • İçinde güneşte belli olan simler olması.
  • Fırçasının cinler tarafından çarpılması. (Belki bu bana özgü bir şeydir.)
  • Kalıcılığının maksimum 3 saat olması.


    Benden bu kadar gençler. Atladığım ya da merak ettiğiniz bir kısım olursa yorumlarda görüşelim. Kısacası ben bu ürünü hunharca kullanmak için sevdim çünkü yazın deniz kenarında hazır kilo vermişken Eda Taşpınar gibi süzüleceğim için bu ürünü vücuduma bile sürerim. :D Biterse tekrar alırım öyle söyleyeyim. ;)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzereeee!

Yorumlar

  1. Aaaa ne güzel bir yazı ya nasıl denk geldi bana ..bende bugünlerde bu ürünü satın almak istiyordum ve tabii ki çok merak ediyordum ..teşekkürler ..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder