Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Kontür Yapmaya Çalıştım! Golden Rose Contour Crayon


Arkadaşlar Nurgül'ün dehşet-ül vahşet güzellikteki yüz boyutlandırma postlarını gördükçe bir gaza geldim ve ben de kontür yapmayı denedim.... Valla oldu mu olmadı mı tam anlayamadım ama bir bakalım... 


Öncelikle her zamanki gibi cildime Hamilton spf50 güneş kremi ve pastel sun light likit aydınlatıcıyı karıştırıp sürdüm. 


Sonra kolarımı sıvadım ve Nurgül'ün postlarına baka baka böyle şeyler yaptım yüzüme. Bazı yerlerde free style çalıştım. :D Bu arada kalemler gayet kolay dağılıyor ve sürümü çok rahat. Tek sıkıntısı keşke asansörlü olsaydı. Kalemtıraşla açarken israf girl olacağım yine. -_-





Kızılderililer gibi olunca saçımı da hemen ördüm. Ambiyansı yakaladım. 

Şimdi dağıtma zamanı. Dağıtırken de her renk için farklı sünger kullanıp kendime iş çıkardım. Hepsini yıkamak zorundayım şimdi yaşasın. -_- Yüzüme pıt pıt yaparak dağıttım, silme hareketiyle değil. 

Bu arada göz altımdaki turuncu arkadaş şurda yazısını yazdığım sleek hide it concealer. Onu dağıttıktan sonra üstüne açık renk golden rose kalemi geçip tekrar süngerle pıt pıt yaptım.



Son durum bu. Biraz daha yoğun sürmem gerekiyordu sanırım.  Makyajın geri kalanında da aşağıdaki arkadşları kullandım.




Golden Rose transparan pudra
Too Faced better than sex maskara

Yorumlar

  1. Kontür kalemleri ve krem kontür stikleri son zamanlarda baya ilgimi çekiyor,bu ürünü de bi kenara yazdım.Çok güzel bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Ya sen boşver şimdi kontürü onu bende yapamıyorum da,o kaşların güzelliği nedir yaa biri açıklasın bana 😔😍😍 bayıldım bayıldım 💐 benimkiler de anca dökülsünler boşluk boşluk olsunlar...😑

    YanıtlaSil

Yorum Gönder