Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

H&M Face Sculptur Palette ve Face Palette karşılaştırması


Eveeeeetttt... Bloguma aşık olduğum için her gün çılgınlar gibi yazı yazmak istiyorum. Allahını seven üstüme yazı fikri artsın. Şaka bir yana benden detaylı bir şekilde incelememi istediğiniz ürünler, şehirler vs. varsa konuşalım. Hatta şu YGS/LYS illeti üzerine bir yazı yazma planım da var. Ne dersiniz? 

Şimdi geçelim ürünlere!

1)H&M Face Sculptur Palette



İyi ki almışım dediğim bir ürün bu. 2 bronzer, bir allık ve bir aydınlatıcıdan oluşuyor. Geçen sene 17tl ye almıştım. Dibini sıyırdığım bronzer cildimle en iyi uyum sağlayan ürünüm, en sevdiğim bronzerım hatta. Kalıcılığı çok iyi silmediğim sürece asla silinmiyor yüzümden.  

Diğer bronzer ise simli ve daha az kalıcılığa sahip. Onu da yazın tüm yüzüme büyük bir fırçayla pudra gibi sürüyorum. Evet, o kadar bronzlaşıyorum. :D 

Allık benim yüzümde görünmüyor ama beyaz tenlilerde çok güzel durur.

Aydınlatıcı ise tam bir fiyasko :D Bir arkadaşım kremle sürmemi önermişti. Yapısı bozuldu üstünü kazımam lazım. Full sim içeren bir aydınlatıcı, olmamış anca far olur bundan.

Kısacası bronzerlar için değer. İçinde kızıllık barındırmadığı için kontur 
ürünü olarak da kullanılabilir. Bahama Mama'yı kenara attırmıştı bu ürün geçen yaz bana. 


Dibini gördüğüm bronzer bitmek üzere olduğu için accık sürdüm bileğime kıyamadım. :D

2) H&M Face Palette 


Çok şık değil mi? Yes, bence de. Bunun bronzerı diğerine nazaran daha koyu ve kremsi. Colourpoplara benzettim yapısını. Kalıcılığı ise ilk ürün kadar iyi. Sadeece 3 kez kullandım. Kendisini yaza saklıyorum. Seneye bu zamanlar bu ürün de üstteki kankası gibi mefta olacak. :D

Allığı da üstteki ürüne göre daha kremsi ve rengini daha iyi veriyor. Bunu da beğendim çünkü cildimle belli oluyor :D Geçenlerde far olarak kullandım hatta, kırmızı mat bir ruj sürmüştüm dudağıma da. Arkadaşımla buluşmuştum, farın ne diye sordu? (Gözlük takan adam emojisi gelecek buraya) 

Bunun aydınlatıcısı iğrençler ötesi. Tebeşir gibi ya hiç abartmıyorum. Far bile olmaz. -_-

Veee geldik paletin en dikkat çeken rengine! KIRMIZI. Kırmızı ama uygulayınca nar çiçeği rengi oluyor. Uygulama yoğunluğuna göre allık ama daha çok far olur bundan. Kalıcılığı bronzer kadar olmasa da far bazıyla iş görüyor.

Bu paletin fiyatı da 15tl. 


Bileğimde duruşları da bu şekilde.

Kabaca toparlamam gerekirse fiyatlarına göre gayet kullanışlı buluyorum bu tarz ürünleri. Kırmızı far kıtlığı çektiğimiz için de ikinci paleti öneririm size. Fakat benim gönlümün sultanı ilk palet. Bu dünyaya ondaki gibi bir bronzer bir daha gelmeyecek.......................

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Bir sonraki yazıda görüşenzeeeeee!!!

Yorumlar