Tintlerin efendisi olarak yetiştim bence bu ürüne. Veeee karşınızda Pastel Lip To Cheek! Nedense bizim yerli firmalar çok ama çok geç kaldı tint ürünler çıkarmak için. Yıllarca ağzımızın suyu aka aka baktık Benetint'e.                            Kokusu ilk başta yoğun ama bir süre sonra geçiyor. İnsanlar gül gibi koktuğunu söylese de bence öksürük şurubu gibi kokuyor.  Dağıtınca yanakta tatlı bir pembelik kalıyor. Kalıcılığı ise gerçekten ama gerçekten çooooooooooooooook fazla. ÇIKMIYOR ARKADAŞLAR. Duşta yüzünüzü köpürtmezseniz asla çıkmıyor.  Ben yine seyrek uçlu bir fırçaya sürerek uyguluyorum. Bu tarz likit allıklar en iyi o şekilde uygulanıyor. Dudakta fosforlu bir renk alıyor. O yüzden dudakta sevmedim. He bu arada bendeki Carmen rengi. Daha parlak olan bir de Lolita rengi var.                                                                   Açmaya kıyamadığım The Balm Stainiac'ımı biraz daha açmayacağım gibi duruyor. :D Şişesinin cam olması da tatlı geldi. 60 TL'ye

Sleek Hide it Concealer Spf15 ( 02 Shade )


Hoşgeldiniiiz! Bugün size "iyi ki almışım" dediğim çoook güzel bir üründen bahsedeceğim. Başlayalım hemen.


Başlıkta okuduğunuz gibi Sleek hide it concealerı ben 15tl'ye almıştım gratis indiriminde. Birçok rengi var. Bu aralar morluklarımla kankeyta olduğumuz için böyle bir ürüne ihtiyacım vardı çünkü YETTİ GARİ!

Elimdeki kapatıcıların hiçbiri tamamen kapatıcılık sağlamıyor ne yazık ki. Morlukları ya da lekeleri örtme gibi sihirli bir etkileri olmuyor. Turuncu rengi morlukları nötrlediği için böyle bir ürün aldım. Rujla da denedim ama ıı cık... Olmuyor, çizgilere doluyor. 

Aşama aşama fotoğrafladım. "Senin pörsümüş gözüne mi bakcaz 2 saat" diyenler için direkt en alta "öncesi/sonrası" fotoğraflarını koydum.Üstteki fotoğrafta göz altımda hiçbir ürün yok.

Sleek hide it concealerdan bu kadar sürdüm...


Parmağımla dağıttım.


Vee üstüne dünyanın en ince kapatıcısı olan maybelline fit me sürdüm. O kadar sarı ki bendeki rengi en ufak bir renk değişimini bile kapatamıyor yüzümde. 

Gelelim kalıcılığına... Ben kapatıcının üstünden herhangi bir pudrayla geçmiyorum. Buna rağmen çizgilere dolma yaşamadım. Evet, o gözümün altındaki büyük çizgiye bile dolmadı. :D


Hem kapatıcıyı ne kadar sürdüğümü hem de alta concealer geçmeden fit me nin etkisini göstermek için de diğer gözümü kurban verdim. 


Morluklar "hello everybody" diyor değil mi? Özellikle göz çukurum şahane sdfghjk.


Şimdi geldik herkesin merak ettiği o soruya.... DUDAĞIMDA DENEDİM. Sakin olun arkadaşlar önce bir soluklanalım. Mat, kiremit tonlarında çok güzel bir renk oldu ve dudak çizgilerime bir bir doldu. :D Bir kereye mahsus deneyebilirsiniz. Merakınızı siz de giderin. :D

Ürün 15 faktörlük güneş koruması içeriyor. Ben yaz kış Spf50 krem kullanıyorum ve dudağımdan göz kapağıma kadar yüzümün her yerine sürüyorum. Çünkü cildim lekelenmeye çok müsait. Eğer cildiniz benim gibiyse bu arkadaşın güneş korumasına güvenmeyip mutlaka altına en az Spf30 bir krem sürün.


ÖNCESİ/SONRASI FOTOĞRAFLARI






Üstteki gözümde sadece maybelline fit me kapatıcı var. Alttakinde ise sleek concealer üstüne, maybelline fit me sürmüş halim.


Üsteki gözümde hiçbir ürün yok.Alttakinde ise sleek concealer üstüne, maybelline fit me sürmüş halim.


Umarım yararlı olmuştur sizin için. Bir sonraki yazıda görüşme üzeree!!!


Yorumlar